آخر هفته با دریچه – بسته شماره 30؛3
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 30؛3
تاریخ : جمعه 24 آبان 1392
نویسنده : RmZiRn
برای اندروید؛

برنامه ها را از گوشی به کارت حافظه منتقل کنید + دانلود نرم افزار

یکی از اصلی ترین مشکلات در نصب برنامه ها کمبود فضا برای نصب نرم افزار های دلخواه است و امکان انتقال برنامه ها از گوشی به کارت حافظه وجود ندارد و فقط تعداد محدودی نرم افزار را می توان نصب کرد، ولی شما می توانید با نصب نرم افزار AppMgr Pro III بر روی گوشی اندرویدی خود مشکل کمبود فضا را به صورت کامل بر طرف کنید.
 

 

 


از اینجا می توانید "فونت محرم" را دانلود کنید

به مناسبت فرار رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) دریچه فونت های را با همین مضمون برایتان آماده کرده است. دو فونت با نام Muharram Font است که با فرمت TTF بوده و قابلیت استفاده در word و نرم افزارهای طراحی می باشد، طراحان از این فونت ها می توانند در طرح های خود استفاده کنند.


 

 


Videomach Pro 5.9.14 برای رایانه؛

نرم افزاری قدرتمند برای فایل های صوتی و تصویری + دانلود

Videomach Pro 5.9.14 نرم افزاری است قدرتمند جهت ساخت فایل های صوتی و فایل های ویدئویی و تبدیل آن ها به یکدیگر ، که از جمله نرم افزارهای محبوب میان کاربران می باشد. توسط این برنامه شما قادر خواهید بود تا از تصاویر خود فایل های ویدئویی با آهنگ پس زمینه بسازید ، از ویدئوها عکس برداری کنید ، آهنگ پس زمینه ویدئوها را تغییر دهید ، صدای پس زمینه ویدئوها در فرمت های گوناگون صوتی ذخیره کنید و فرمت های ویدئویی یا صوتی را به یکدیگر تبدیل کنید.

 

yjc

 

 


ایجاد لایه امنیــتی در مرورگر؛

با امنیت بالا وبگردی کنید + دانلود نرم افزار

Sandboxie نرم افزاری است قدرتمند که از مرورگر وب شما حفاظت می کند. اگر دوست دارید از نفوذ بدافزارها یا اسکریپت های مخرب به سیستم خود جلوگیری نماییم و یا اگر دوست دارید فعالیت های مشکوک در محیط ایزوله صورت گیرد دریچه توصیه می کند از نرم افزار Sandboxie استفاده کنید. پس از نصب می توانید هر برنامه ای را که می خواهید اجرا کنید را قبل از اجرا وارد محیط قرنطینه کنید تا دسترسی به دیگر اطلاعات شما مسدود شود با این برنامه بدون نیاز به ویروس یاب نیز می توانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذر بپردازید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


رابانه، اندروید و سیمبین؛

میزان سلامتی خود را بسنجید! + دانلود نرم افزار

نرم افزار "فارسی سلامت" یک نرم افزار علمی و منطقی برای محاسبه درصد چربی بدن، محاسبه شاخص توده بدنی، محاسبه ضربان قلب هنگام ورزش و محاسبه درصد چربی بدنی است که می توانید با استفاده از آن و بدون مراجعه به پزشک تمامی اطلاعات ذکر شده در بالا را به دست بیاورید. این نرم افزار به صورت فایل فلش ارائه شده است و منابع موجود در آن برگرفته شده از کتاب Harrison’s Principles of internal medicine 17edition است.

 

 


پشتیبانی از ۴۴ زبان برنامه نویسی؛

"++Notepad" جایگزین مناسب برای نوت پد ویندوز + دانلود

برنامه ی Notepad ابزاری کم حجم می باشد که در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد اما این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیش فرض در UTF-8 است اما دریچه با معرفی نرم افزار رایگان ++Notepad مشکل را برای شما آسان کرده است.

 


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409